Alla inlägg den 26 mars 2019

Av Rehn/Hornesjö - 26 mars 2019 22:00

   

Dagen har nu börjat 

Morgonen vid frukost var som vanligt hundarna fanns runt oss och lilla Zlatan var igång som vanligt med att busa med de andra     

Olga är precis lika tålig som Nemo var och låter Zlatan bita henne i nosen.

Hände inte så mycket denna dag, kände mig ganska så seg och hade svårt att företa mig något annat än att sitta och lyssna på min ljudbok, vilket jag gjorde utomhus med en pläd runt mig.

 

Det var ju tisdag och vi brukar då åka till Maxi, men jag kände att jag hade mat hemma så det fick vara idag.

Lasse gillar ju fisk så jag försöker i alla fall att göra detta till honom så ofta som möjligt och idag hittade jag ett recept som passade lika bra till kycklingfilé

 

Så det fick bli 2 lika idag med kyckling i min och fisk i Lasses.

Denna rätt innehöll även bacon och champinjoner tillsammans med tomater och grädde/ost

    

Fick bli klyftpotatis från frysen till denna rätt.  Tyvärr gjorde jag för mycket så det blev mycket kvar på vara tallrikar.

Kvällen fortsatte även idag utan att vi kom iväg på någon långpromenad och idag var det min höft som strejkade.  Ja alltid är det något som ska spöka här hemma.

 

Om vädret tillåter i morgon så blir det en heldag med hundarna både i badet och trimmet.

Men nu säger jag godnatt fast klockan bara är strax efter 22.00

Ia



Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards