Alla inlägg den 6 april 2019

Av Rehn/Hornesjö - 6 april 2019 08:42

     

Det var så här som fredagsmorgonen startade.

Sen fick jag för mig att börja städa vardagsrummet, från topp till tå denna gång o

ch det tar sin tid så hela förmiddagen förflöt innan jag kom utanför dörren

 

Men lite ute hann jag vara denna dag och Lasse ville iväg till Hornbach för att inhandla några bräder så att han kunde få fortsätta med sitt snickrande.

 

I kväll skulle vi få besök av vår dotter Åsa och hennes tjejer, men det blev bara den äldsta som hade lust att följa med men det var så roligt att äntligen få bjuda dem på lite middag.

Vi passade på att inviga vår nya lilla grill denna kväll

   

Så mycket mer blev det inte men det var gott och de stannade till ca 20.30, tar ett tag för dem att komma hem härifrån med buss och tunnelbana.

 

Hade även denna kväll missat en massa program på TV men var tvungen att i alla fall kolla senaste Glamour för att se vad som hade hänt.

 

Började sedan se en film på 4:an som handlade om Hans och Greta, men när klockan var 23.45 så kollade jag och fick se att den inte skulle vara slut förrän vid 00.30 och detta vågade jag inte vänta in utan jag stängde av och det var nog ingen större förlust.

 

I morgon är en ny dag och det är lördag.

Ia


Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards