Alla inlägg den 21 april 2019

Av Rehn/Hornesjö - 21 april 2019 20:46

 

   

Idag var jag så trött när klockan var 6 och hundarna ville ut

Hade inte sovit så där jättebra fast timmarna blev många. Först gick det inte att somna för Qling höll på och grät efter Z och sen var det en massa bilar som körde fram och tillbaka med rivstarter på vår gata. 

Så äntligen när jag kom till ro så väcktes jag av att 2 katter slogs utanför vår tomt och detta skrik som dessa gav gjorde att Z for upp från vår säng och började skälla.

Men vid 2 tiden så kunde jag somna och och sov sedan ganska bra resten av natten.

Direkt när jag hade stigit ur sängen och gjort mig färdig så påbörjade jag dagen med att laga maten som jag skulle bjuda på.

 

Detta tog längre tid än vad jag hade trott och klockan var nästan 13,00 innan jag kunde koppla av någon halvtimme innan jag skulle fortsätta.

De som kom först var Ann och Kenneth som hade varit och hämtat pappa.

Sen kom Per och Nasek och sen Patricia och Adnan och lilla Dino, sen tog det inte lång tid innan även Åsa och Rubina dök upp.

 

Det var en hel del som fattades denna dag,, men det är inte så lätt att få med sig sina barn på familjemiddagar.

 

Pia och Thomas med familj befinner sig på Mallorca

Det blev inte många bilder denna dag men det lilla och rätt dåliga bilderna får finnas med som ett minne av denna dag.


  När dagen var till ända så var jag ganska så slut och det var skönt att städa undan direkt och sedan bara få sätta sig ner och ta det lugnt

 

IA

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Skapa flashcards