Alla inlägg den 24 april 2019

Av Rehn/Hornesjö - 24 april 2019 07:41

Inatt var det lite lugnare med Qling

   

Sovit gott hade jag gjort och många timmar blir det när jag somnar framför TV:

Stegen var väl rätt okej

Morgonen kändes ganska så lugn, Qling börjar visst fatta att det inte är någon idé att tråna efter Z

      Så när vi åt så låg alla snällt stilla och sov. Stackars Qling fick vara ensam i hallen

 

Även denna dag blev rätt okej, men fast det var många härliga grader på termometern så kändes det lite kyligt om man inte befann sig mitt i solen.

Innan vi kom i väg och handlade så hade jag och hundarna det bra i solen på baksidan


 
    Full fart som vanligt var det för Z, Zlatan och Yra

När vi hade varit en tur till Kungens Kurva för att besöka Jula för lite handling av nya solcellslampor mm, sen en tur Hallunda och skatteverket för att lämna våra deklarationer, sen in på Mekonomen för att beställa tid till någon mellanbesiktning av bilen. 

Sen åkte vi hem och gjorde oss varsin macka 

  och Lasse envisades med att vi skulle ta ett glas rosé i solen

och varför ska   man säga nej till det goda i livet.

Det blev en lång stund ute och jag fortsatte med att lyssna på min nya ljudbok i dryga timmen.

Ett par hundpromenader hade jag i alla fall hunnit med under dagen så det kändes som om det fick räcka i alla fall innan middagen.

Vi 17 tiden gick jag i alla fall in och påbörjade en god middag som även idag fick bli en med kött och potatis

   

Men nu fick det bli vanlig folköl som smakade bra till ryggbiff och pepparsås.

 

Hade gjort en frusen cheesecake i går så den tog vi lite senare framför TV:n

Så mycket mer hann vi inte med under denna onsdag.

Nu är klockan 22 och Jägarna är slut.

Lite hundgöra innan sängen

 

I morgon är det kurs igen

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards