Alla inlägg den 8 juni 2019

Av Rehn/Hornesjö - 8 juni 2019 21:01

Två dagar med fullt upp

     

Gårdagen började som sen bra dag och sen var det fullt upp hela dagen 

Massor var det på agendan denna dag och det var både hundar och annat som måste göras i ordning innan vi skulle på studentfirande hos vårt barnbarn Johanna.

Lite lunch blev det i alla fall för   vi skulle inte vara hos Johanna innan klockan 17,00.

 

                

Men så kom då denna tidpunkt och vi var där bland massor med folk, mest var dt nog handbollslaget som ställde upp bland alla mor och farföräldrar mm mm.

 

Det var en bra dag och allt förflöt som man alltid önskar.

Men nu var det en ny dag och idag var det ställning i Märsta.

Steg upp vid halv sex tiden för att kunna ta det lugnt innan vi skulle iväg med tre av våra hundar denna dag..

 

    Sömnen hade blivit bra denna natt men stegen var ju under all kritik

Men snart var vi iväg i alla fall och det var en helt underbar morgon, lagom varmt och inget regn

  Det började inte så bra ändå på morgonen av att jag slog min lilltå in i badrumsdörren. Bara att tänka om när det gällde skor och så får det gå som det går

Vägen upp till Märsta gick toppen och vi var på plats i god tid för att få sätt upp vårt tält

Idag får filmerna vi tog prata för sig själva


 
 
 
 
 
 
 
 
  Jag tog film på Lasse och Qling och Lasse tog filmer på mig med Z och Olga.

Dagen slutade ganska så bra och de kritiker vi fick  var väl ganska okej. Visst har jag lite att tycka om Z kritik, men det är domaren som dömer och inte jag.

Först ut var Qling 

         Sen  var det lilla Z som fick sitt förta officiella Exellent

   


Och därefter ar det vår bästa hund Olga          

Dagen blev ganska lagom lung och vi var bara hemmifrån i 7 timmar

Som vanligt hade vi inte ätit något under hela dagen men nu fick det bli rester idag också, sånt som har blivit kvar under 2 dagar

 

      och det gick ner det med-

 

Nu är det snart kväll och jag orkar inte så mycket mer denna dag så jag avslutar denna blogg med i stort sett bara filmer och bilder

 

   Sängen lockar fast klockan bara är 22

Ia

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards