Alla inlägg den 4 juli 2020

Av Rehn/Hornesjö - 4 juli 2020 08:39

 

Även denna morgon somnade vi om efter att hundarna varit ute på tomten.

Ganska skönt men samtidigt blir jag så modig i skallen.

Full rulle var det sedan i köket på lilla Åberlix och Zlatan.

Denna pipanka tog Zlatan från Åberlix, men till slut så kunde han få den tillbaka.

Hann inte lägga in bilden på jordgubbar och grädde

 

Dagen fortsatte och var rätt trist på grund av vädret.

Men en tur till Maxi var vi tvingade att göra och det passade bra när nu alla våra hundar var trötta efter morgonens lek'

 


Känns ganska bra att åka iväg när flocken är så här avslappnad.


Dagen fortsatte och vi var ute en hel del fast regnade en del.  Klarade till och med middagen utomhus och det kändes skönt. Det är ju ändå sommar

   

Middag med fläskytterfile och sparris.

Vår pratglada Z höll stämningen vid middagsbordet.

Fick ett mail som satte massa myror i skallen på mig och det var svårt att släppa under kvällen.

Men det blir nog bra i slutändan.

Fick bli morden i midsummer och klockan var bara 22,00 när jag nattade lilla Åberlix och la mig själv i sängen för att eventuellt se någon film.

Men det fanns inget som tilltalade mig så jag bestämde mig för att sova.

Får se hur natten blir.

Ia



  

 
What do you want to do ?
New mail

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards