Alla inlägg den 9 juli 2020

Av Rehn/Hornesjö - 9 juli 2020 08:26

 

Äntligen en dag då jag hade rört mig lite mer.

Så var det redan torsdag

Natten var bra och vaknade strax före 6 och sedan somnade jag om till klockan var 7, så det känns som en bra början på denna torsdag.

Vädret visade sig på sin bästa sida denna dag 

Fick för mig att slappa med en bok som jag fick av min dotter Åsa i måndags.

  hann bara läsa första kapitlet innan jag såg att pappa stod med bilen utanför staketet.  Bad honom parkera och komma in på en fika.

Alla hundarna blir då glada när morfar kommer och snart hade hela flocken lagt sig vid hans fötter när vi fikade .

Vår lilla Åberlix blev 10 veckor idag och han busade som vanlig  med att vara trädgårdsmästare

Vi grillade rökta revbensspjäll, ingen direkt höjdare, tyckte Lasse.

 

Jag gillar rökta smaker så för mig var det okej.

 

Det fick bli jordgubbar till efterrätt och det går alltid hem hos Lasse.

Klev ur mina kläder och ställde mig i duschen redan halv nio denna kväll. Kröp sedan upp i soffan för att kolla lite på TV, men som vanligt har man redan sett det mesta.

Så klockan var bara 22 när jag bestämde mig för att gå till sängs.

Så var denna torsdag över











 
What do you want to do ?
New mail
 
What do you want to do ?
New mail

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards