Alla inlägg den 20 juni 2020

Av Rehn/Hornesjö - 20 juni 2020 06:29

 

Vaknade klockan 04.25 och det var redan ljust  eftersom jag denna natt lagt mig i hundrummet för att Z tog så stor plats i sängen så hade jag inte en tanke på att dra ner Persiennerna . Men lyckades hålla mig kvar i sängen ett tag.

Men sen var det lika bra att gå ner och börja städa hagen.  Valparna som varit så duktiga hela tiden med att gå i sin låda och bajsa hade helt ändrat detta inatt.  I lådan låg 4 trötta valpar och sova och i Biabädden fanns det både bajs och kiss, ja ja det är ju lätt att städa.

 

När jag öppnade grinden till hagen så ställde sig alla som vanligt och ville ut, men hitintills har de inte kunnat ta sig över kanten, men idag tog Trassla ett skutt och vips så var hon utanför, så nu gäller det att inte denna sista vecka glömma att stänga grinden.

Denna dag måste ha försvunnit fort för några flera uppdateringar blev det inte denna dag.

Men vi hade både pappa och Per på besök vid olika tillfällen under dagen.

Sen blev det söndag och även denna dag försvann ganska fort. Det var en del som skulle göras men jag somnade på madrassen i den lilla poolen och blev kvar där i över en timme.

Det blev mat på grillen tillsammans med en kantarell fylld zucchini

Den en kvälls promenad med hundarna.

Satt ute till klockan 21 då jag gick in och kollade på Wera.

Så var denna dag över.

Ia





 
What do you want to do ?
New mail

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards