Alla inlägg den 18 juli 2021

Av Rehn/Hornesjö - 18 juli 2021 06:50

    

Natten kändes ganska okej, men blir ändå lite förvånad att jag inte fick till mera djup sömn. 

Det blåser mycket denna morgon. 


Jag tog ett sista ryck i lillstugan

 

Kände mig ganska nöjd över vårt arbete. 

Fick besök av grannar som hade kommit ner efter att ha varit ute med sin husbil en vecka. De har varit här från midsommar och vi är så nyfikna på deras nya lilla mops, men han fick stanna hemma idag i värmen så vi får ta en promenad och hälsa på honom för.


Snart hade blåsten upphört och lika kvävande värme uppstod. 

Tog en tur upp till Vallés, mest för att Lasse sedan ville till Kroken och köpa glass. 

Det blev ingen avstigning vid hamnen, fanns inga p platser och nu har de även sätt upp P automater överallt. 


Sprang in på Ica och köpte varsin glass. 

Sedan hem och vi satte oss ner och bara tog det lungt. Jag med min bok och Lasse med korsord. 

 

Även denna kväll blev det mat från grillen

Det fick bli hamburgare

 

Klart att hundarna också skulle få lite. 


Ikväll satt vi ute och spelade kort och jag blev bara tröttare och tröttare.  Vi gick in för att se en film men jag slocknade direkt i soffan. 


Vid 22 tiden var, det lika bra att jag intog sängen. 

I morgon är det vardag igen och då kommer vår son ner till oss. 

Lasse ska till vårdcentralen och troligen blir det en tur till Borgholm och Dollarstore 




Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards