Alla inlägg den 10 maj 2020

Av Rehn/Hornesjö - 10 maj 2020 06:13

Klockan är fem och jag ligger kvar i sängen och kollar ner i valp lådan där fyra nöjda valpar sover. Yra behövde gå ut klockan 04,50 och det tog Lasse hand om.

Kollar som vanligt på mina inspelade nattfilmer och både ser och hör att valparna har haft det toppen denna natt, hör mig själv snarka och det borde väl betyda att jag sovit ganska bra. Från att ha sovit bara 1-2 timmar per natt de första dygnen så har det visat sig på appen att jag sovit riktigt bra.

Att vi sedan även hade en härlig dag igår då jag var ute på tomten i stort sett hela dagen tillsammans med hundarna. Även dessa håller jag i karantän någon vecka till, vill inte riskera att de drar hem någon hosta eller magsjuka när det finns valpar i huset.

Så när vädret visade sin bästa sida så passade vi på att grilla även denna kväll och till och med satt ute och åt.

 


   

Alla hundarna var med runt bordet och allt kändes som en superdag.

Hade även hunnit med att ta lite bilder på valparna, men det var inte lätt att få tydliga foton för när jag tar upp dem i handen så tror de att det vankas mat och då är de inte stilla.

 

Nu är klockan 07,00 och det är dags att släppa ut hundarna där nere på lite morgon lossning.

 Kanske kommer jag igång med bloggen igen.

Ses snart.

Ia


    


Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards