Alla inlägg den 1 oktober 2020

Av Rehn/Hornesjö - 1 oktober 2020 07:18

 

Blev en ganska okej natt och rörde på påkarna gjorde jag även under gårdagen.

I går började Yra löpa, en månad försent,  men det var bara skönt att få vänta för nu börjar ett par veckor med fasta rutiner för hundarna, stängda dörrar och grindar mm mm.

Är man fem månader och har lärt sig en massa av sina bröder så vet man att även denna lilla kille måste vi hålla koll på när det gäller en löpande mamma.

Blev en tur till Maxi på förmiddagen,  mest för att margarinet var slut,  naturligtvis blev det lite mer än margarin som hamnade i korgen. 

Hem och jag ställde mig vid spisen och gjorde en björnbärspaj . Visste att vi skulle få besök av pappa och då ville jag ha något gott till fikat. 

Sen en tur även  idag till återvinningen. 

Idag blev rester på potatisen från igår. 

 

Helt okej middag med potatis bullar, bacon och lingonsylt. 

Kvällens promenad blev en halvtimme tidigare än vanligt. .Vill komma förbi stigen där grisarna har varit innan det skymmer. 


Första gången  denna sommar/höst som vi inte satte oss ute innan TV:n började. 


Kvällen gick fort och avslutades som vanligt med Alla mot Alla. Tyvärr förlorade mina favoriter i kväll .

Har så mycket i huvudet att tänka på så hur natten blir återstår att se.


I morgon är det i alla fall fredag.

Godnatt






Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards