Alla inlägg den 13 oktober 2020

Av Rehn/Hornesjö - 13 oktober 2020 06:49

Så var det en kall tisdagsmorgon.

Fast timmarna blev få så blev det en ganska skön natt. Lasse sov i vardagsrummet med killarna för även i natt hade de rätt jobbigt på grund av Yras löp.

Kallt hade det varit under natten för man såg folk stå och skrapa sina vindrutor.

Även denna morgon var vi klara före 7 med frukosten.

Pyssel och handla var det som stod på agendan denna dag.


Efter lunchen så bänkade jag mig framför TV i 90 minuter för att kolla på Barnmorskan i east end och eftersom Lasse ska äta lite småmål för att må bra så unnade vi oss lite glögg och pepparkakor.

 

Efter detta blev det en skön långpromenad med tjejerna.

Dagen fortsatte fram till middagen , som Lasse stod för.

Det var ganska skönt att slippa stå i köket för jag kände mig lite halvkrasslig hela dagen och hade ingen större matlust.

Men det var gott och Lasse får alltid till ett så gott mos till isterband.

Sen blev det Glamour fram till klockan 19 då vi tog killarna på en långpromenad. 

Vid 20 tiden var det åter dags för TV.


Avslutade kvällen som vanligt med Alla mot Alla.

I morgon är en ny dag.

Ia 




  



Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards