Alla inlägg den 4 oktober 2020

Av Rehn/Hornesjö - 4 oktober 2020 07:56

Vaknade upp till ett regnigt och blåsigt höst väder.

Inte ens hundarna hade lust att lämna sängen utan gjorde allt för  slippa lämna den varma goa platsen. 

Förstod dem för just idag kände jag detsamma.

Efter både vår och 🐕 frukost så kröp jag upp i soffan för att koppla av med några avsnitt av Barnmorskan i east end och lät mina känslor flöda.. denna serie är helt underbar tycker jag den innehåller både lycka, sorg, skratt och gråt.


När klockan var halv 11 så blev det en tur till Hornbach för inköp av ved.

Sen ner till Hallunda för att förnya vårt lotto.

Egentligen hade jag inte behövt gå in på Supergrossen men blev då sugen på att göra några oxrullader till kvällen.

De låg så fina innanlår i den manuella disken, så det blev det jag önskade.

Hem och förberedde slökokaren för denna middag.


Lite lunch fick det bli på pizza som fanns infrusen sedan det senaste pizzabaket.

Middag vid 17 tiden

 

Det blev en riktigt gammeldags söndagsmiddag.




Kvällspromenad med Z, Zlatan och Åberlix 


Kvällen fick avslutas med Maria Wern.

I morgon får vi hämta vår nya bil och det känns kul att få känna lite glädje.

Ia




Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards