Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Rehn/Hornesjö - 5 oktober 2020 07:27


En natt och dag som såg helt okej ut.

  Mycket på agendan denna dag. 

Först hämta bilen och sedan hålla tummarna för att burarna passar.

 

Bredden gick bra, men djupet var nog ca 15 cm kortare än på WW och vi trodde nästan att vi skulle behöva använda hela lastutrymmet med nedfällda ryggstöd.

Men det gick på millimetern


Sen en planering inför resan på onsdag för att fundera ut vilken av hundarna som kan vara bältad i baksätet.

Får nog bli Yra eftersom hon löper. 

Blev en lunch på oxrullader och sedan lite trädgårdsarbete fram till klockan halv fyra.


Eftermiddag till vårdcentralen och vara med och lära mig hur omläggningen på både ben, bröst och arm ska gå till eftersom jag får göra detta på både onsdag och fredag. 

Middagen blev en enkel grillad hamburgare.

Syns tydligt vilken tallrik som är min.. Jag gillar inte ketchup. 


Precis när vi var klara så kom Per för att, hjälpa till med att lägga in lite från våra mobiler på färddatorn. 

Tyvärr strulade detta med, våra mobiler. . Står ingenstans att det bara är vissa modeller som fungerar.. . Per kollade med sin iPhone och då fanns allt..  Jag som precis har köpt ny mobil, hade jag vetat detta så hade det fått bli en iPhone denna gång.  


Sen blev det att natta bilen och det kändes att den var, bredare än vår Touran.  Inga fullvuxna hade kommit in och ur bilen utan besvär, tur att Lasse är tunn. 

Avslutade kvällen med mitt favorit program, får nog erkänna att jag slumrande en del under denna, timme. 


I morgon har jag lovat att hänga med Lasse till provtagningen på HS. 

Sedan blir det att åka hem och invänta läkaren som ska ringa vid 15 tiden, att det blir telefon samtal beror på att jag inte får följa med till KS och då får det bli ett telefon samtal som jag får lyssna på via mobilens högtalare. .  Skitkul när vi vet att vi inte har någon mottagning hemma utan vi får åka iväg och sitta i bilen och lyssna, där det finns mottagning. 

Som sagt allt är inte en dans på rosor, något som vi har fått lära oss dessa första 10 månader på 2020.


Ia










Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards