Alla inlägg den 25 oktober 2021

Av Rehn/Hornesjö - 25 oktober 2021 08:51

 

Så här såg natten ut och det var väl ungefär som jag kände.

Valparna sov till 7 denna morgon så jag ville inte gå ner och störa dem innan.


Solen sken och det kändes härligt.

Första utflykten blev det inga bilder eller filmer, jag var mest inne och städade köket och Lasse vill inte fotografera.

Men sen fick vi för oss att vi skulle göra en koppelträning med två hundar i taget.

          Men det fungerade inte alls, både Ömer och Östen var mer intresserade av vad de hade på sig och vi kom inte ens utanför tomten med dessa. Tog in dem igen och bestämde oss för att bara ta en i taget. Något som vi inte hann med.


Handlade lite och sen vet jag inte var dagen tog vägen innan nästa utgång för valparna


  Vet inte vad som hände med filmen, men den lag sig på fel ledd.  Men vill ni se får ni vända mobilen.

Middagen i kväll blev något helt annat än jag hade tänkt mig och det var för att jag upptäckte att de två baconpaket jag hade i kylen hade ett utgångsdatum på den 20:e och idag var det ju den 25:e. Normalt hade jag nog kastat dessa, men bestämde mig för att öppna och lukta och inte var det något fel på dem.  Hade även lite mos kvar sedan gårdagens middag så det var ju ett lätt val när de gällde middagen.

 

Varsin potatisbulle och bacon är aldrig fel.



Alltid kul att titta på mobilen när jag är i ett annat rum.  Satt i vardagsrummet och smålog när jag såg vad som hände i köket.


 
  
 
  Kvällen fortsatte som vanligt med TV och plock i köket och lite utetid med hundarna.

Ikväll var det i alla fall tre program som intresserade mig  Premiär av Bonusfamiljen, sedan Big Bang och sist och inte minst Alla mot Alla.





Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards