Alla inlägg den 21 september 2019

Av Rehn/Hornesjö - 21 september 2019 07:03

   

Vaknade tidigt men lyckades hålla mig kvar i sängen till klockan var kvart i sex

Kroppen kändes som om den blivit överkörd av en ångvält och förkylningen var nu ett faktum.

Detta har jag inte tid med nu inför alla både utställningar, prov, tävling och åtagande  fram till den 6 oktober.

Varmare var det i alla fall denna morgon, men det känns som om det är både på gott och ont, kläderna åker av och på hela tiden och gammal som jag är tror jag på mammas ord om att hålla kroppen varm.

 

Idag blir det lite mer filande på Zlatan, men hans ulliga valppäls får sitta ett tag till.

 Dagen förflöt och var riktigt skön

   

Klarade av att få sitta ner en stun utomhus och ta en lätt lunch och eftersom vi redan hade varit iväg och handlat det vi skulle och inte behövde ta ut bilen mer denna dag så bytte vi ut lättölet mot folköl.

 

Var så varmt och gott att jag satt ute och lyssnade på min bok i nästan 2 timmar. 

 

Hade varit till Ica Maxi på förmiddagen och köpt oss en krabba och Lasse ville då även in på systemet för att köpa ett sprudlande vin till denna.

 

Gott var det och jag lyckades få till två goda smörgåsar med krabbkött.

 

Kvällen förflöt som den brukar  med TV:n

Även denna dag    misslyckades mina steg.

I morgon är det utställning och jag önskar mig både värme och många steg i ringen.

 

Ia

  

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards