Alla inlägg den 16 september 2020

Av Rehn/Hornesjö - 16 september 2020 17:43

 

Vaknade i morse efter en helt okej natt.

Sen trodde jag att det skulle vara mycket varmare ute än vad det var.

Men vädret får vara som det är, ute ska jag vara och jag jobbade en del på tomten.

Lagom till lunch blev det rester från gårdagens köttfärsgrotta och då passade jag på att sitta framför TV och äta, har missat några av Barnmorskan serier och tar nu en varje dag.  Den är så bra tycker jag.

 

Skulle sedan till Eriksberg och handla ägg och passade då på att åka upp och besöka loppiset, detta händer ju inte så ofta längre och jisses vilka priser de har börjat ta där uppe. Många av de begagnade elektriska sakerna kan man få för samma pris om man handlar nytt på tex Jula.

Dagen fortsatte med lite övning med Z, men det gick inte så bra i dag heller och när det inte känns bra så är det lika bra att sluta.

  

Ugnsbakade en laxbit till Lasse och han ville ha nudlar till denna, så han får som han vill. Själv tog jag fram lite räkor till mig och bara två mindre bitar bröd och gjorde mig en räkmacka..  

Sen blev det lite promenad igen med bara två hundar denna kväll och det fick bli Zlatan och Åberlix


     

Ikväll gick vi in direkt för det kändes nästan isande kallt ute.

Sen blev det som vanligt TV och lite te till kvällen

  och till detta blev det min goda limpa med salami.

Sen var kvällen slut och som vanligt blev det läggdags direkt efter Alla mot Alla.





 
What do you want to do ?
New mail

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards