Alla inlägg den 16 december 2019

Av Rehn/Hornesjö - 16 december 2019 08:46

Gårdagens steg blev jag blev lite få. Men det var annat som gjorde dagen desto bättre.

Hade gärna sovit lite längre, men det var ingen som störde mig, så jag var väl utvilad när jag vaknade.

Alla våra hundar var slöa på morgonen.


Efter frukosten så blev det bandet för mig.

 


På det hela kändes även detta bra, fast jag orkade bara i ca 15 minuter, för sen gick musten ur mig.

Även hundarna var trötta denna morgon.


 

Klart de blir trötta av att ha lilla Zlatan som en i flocken.


Lasse skulle vara på provtagning kl 10 och det passande bra att handla direkt efter detta

Var egentligen inte så mycket jag skulle ha men när jag såg alla extrapriser så var det lätt att fylla varukorgen  för 500 Kr.

Blev även en tur upp till NetochNet för att handla en fotmassage 

 

När vi kom hem så tog vi med oss våra Z:an för lite träning på tennisplan.

Synd att vi inte hade något kamera med oss för Z var så glad att jobba idag .

Fria följet satt som en smäck.  Inkallning med stanna fungerade även ganska bra för att vara första gången..

Platsliggning måste vi jobba med lite mer, hon har svårt att ligga längre än 30 sekunder.

Om bara hon kunde låta bli att dra i koppel så vore det mesta perfekt.

När vi kom hem så lagade jag lite lunch.

Helt otroligt att man kan få fram de rätta smakerna på vegetarisk alternativ till fisk.

Klockan 15 var det en svensk film på TV, så vi slog oss ner och tog det lugnt.

Egentligen var jag alldeles för mätt efter vår lunch men var ändå tvungen att prova ett veganrecept på lutfisk. 

 

Jag gillar blomkål och såsen var jätte god, men någon lutfisksmak kändes inte 


Sista avsnittet för säsongen på "Vår tid är nu" och den var så bra tycker jag.

Hoppas på en fortsättning.

Klockan närmar sig nu 22 och jag avstår från att se på någon film eftersom jag inte vill somna efter midnatt 

Men det finns lite att ta hand om ińnan sängen kallar.

I morgon är det tisdag och julen närmar sig.

Ia



  





Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards