Alla inlägg den 16 november 2019

Av Rehn/Hornesjö - 16 november 2019 08:50

Att jag aldrig lär mig

     hade ju beslutat att ta en Alvedon eftersom det fungerade så bra med sömnen föregående natt, men inte kom jag ihåg detta i går kväll och då blev det heller ingen ordentlig sömn.

Världens längsta dag blev det, kom aldrig igång under dagen efter att jag gjort en pizzadeg och då inventerat min kyl, frys och skafferi, för att var vad jag behövde handla.

Men inget behövdes och jag kände att detta får bli en tråkig innedag.

 

Hundarna fick nöja sig med tomten denna dag och sedan lite övningar inomhus, just nu är det mest pallen som är rolig tycker både Zlatan och Z

Skulle behöva jobba mycket mer med trixet som vi ska visa upp på avslutningen, men vi får se hur det går. Skulle säkert kunna få Z att dansa på den lilla pallen, så vi kanske tänker om.

 

Frågade Lasse vid 15 tiden om vi inte kunde ta en sväng med i alla fall Z och Zlatan, men han hade ingen lust och jag orkade inte gå själv.

 

Så blev det också, första gången jag steg utanför dörren var strax före för åtta då jag följde med hundarna ut på tomten.

 

Kvällen middag blev en pizza

      


Mycket blev det på dessa pizzor

Fläskfilé, kycklingfilé, skinka, räkor, ananas och champinjoner. 

Blev inte riktigt nöjd med degen, tunn blev den som jag ville, men lite seg.. ska nog hålla mig till det vanliga receptet i fortsättningen.

Mycket blev det kvar och det får hamna i hundarnas matskålar.

 

Blev som vanligt Morden i Midsummer och sedan sängen.

Natten kommer säkert att infinna sig sent 

 

I morgon blir det en tur till dotter i Vällingby  

 

Inger

 

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards