Alla inlägg den 24 november 2019

Av Rehn/Hornesjö - 24 november 2019 07:55

 

Natten blev ganska okej fast jag bestämde mig för att lägga mig tidigt.

Gjorde ett försök med att ha alla hundarna i köket medan jag lagade frukost.  Zlatan var fortfarande lika galen i Olga fast hon visade både tänderna och gjorde utfall 

Så luktar gör hon fortfarande och då är det inte snällt mot alla hanar som idag är med på Cocker promenaden, så fast det gör ont så får hon hålla sig hemma.

Hann med att sätta mig ner vid symaskinen

  ińnan det var dags att ge oss iväg.


Som vanligt blev det en mysig dag tillsammans med Cocker folk och glögg mingel.

 

Passade på att handla på vägen hem.

Hundarna var trötta och nöjda och ingen verkade direkt hungrig, så jag passade på att sitta lite vid symaskinen.

Fick för oss att äta lite juligt 

Det var ganska gott, men ska vi inte stoppa resterna i frysen så lär vi få äta detta  hela nästa vecka.

Blev lite mer vid symaskinen eftersom jag hittade ett tyg i mina gömmor som även det passar till regnväder 

Inte så snyggt men håller i alla fall bort det våta på ryggen .

Det blev sängen efter "Innan vi dör"

I morgon är det ny vecka.

Ia


  

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards