Alla inlägg den 23 november 2019

Av Rehn/Hornesjö - 23 november 2019 08:08

Även denna dag var det jag som vaknade först och alla hundarna sov fortfarande gott

Många sköna timmar blev det.

Varje morgon får våra hundar någon form av tuggben. Idag blev det extra stora baconlindade

 

Alla letade direkt upp sin plats, de enda som blev kvar i köket var Z och Zlatan.

Lasse jobbade vidare med grindprojektet.

Själv hamnade jag framför symaskin och fortsatte med Z regndess

   

En tur till Eriksberg fick det bli för jag måste ha resor band.. Sedan in på Maxi och då träffade vi både en granne och vår son.

Hem igen och Lasse fortsatte med sitt och jag satte mig återigen vid symaskinen ...


Helt plötsligt började hundarna signalera att det var dags för deras middag, så bara att släppa taget om symaskinen och gå ner och göra hundarna till viljes

Nu blev det även middagsplaner som jag redan hade tänkt ut .

Det fick idag bli en av mina favoriter, bakad potatis med räkor..

 

Här kan man se min potatis växa fram tills den är färdig för att ätas.

Serverade även GW,:s vita vin till denna rätt och vinet var gott och smakrikt, men inget nytt egentligen, smakar som många andra vi gillar.

Som vanligt inte mycket att se på Tv på en lördag.

Gjorde lite blåbärsglass

 

Vet i sjutton om detta passar ihop. Men det var Lasse som beställde.


Hade lite att ta hand om i syrummet innan det blev dags för sängen.


I morgon är det årets sista cockerpromenad på mitt favoritställe Djurgården.

Blir troligen Yra, Z, Qling och Zlatan som får hänga med.

Ia









    

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards