Alla inlägg den 11 februari 2020

Av Rehn/Hornesjö - 11 februari 2020 08:13

Lyckades somna rätt bra direkt efter Alla mot Alla. Men att sedan vakna klockan 4 för att inte kunna somna om var mindre roligt.

 Dagarna blir så långa när jag vaknar tidigt.

Men det finns fördelar också och idag kunde jag slappa framför TVn för att kolla på premiären av Big Brothers.  Vet inte om jag kommer att fortsätta att kolla men det var roligt att se deltagarna.

Vid halv nio var det dags för hundarna att få sin frukost.

Medan Lasse tog ut dem så passade jag på att fylla köksgolvet med olika föremål för ett Eukalyptus sök. Började med Yra som var duktig, sen Z som forserade fram så alla föremål flyttade sig, men hon fann doften.

Lät sedan alla fyra leta tillsammans och både Z och Yra var så duktiga.

Zlatan fattade noll och gav sig på ett mjölkpaket som han desikerade till konfetti.

Vad Qling gjorde har jag ingen aning om, men han kollade i alla fall på föremålen.

Eftersom det var ganska skönt väder ute så fortsatte vi även med lite utesök

 

Hundarna hade kul och till slut fick de att lugna ner sig så jag kunde ta en bild på dem tillsammans.

Kollade som vanligt på Hem till gården och sedan blev det dryga timmen med hundpromenad.

När vi kom hem så hade jag tänkt vara ute och sitta ner och läsa Hundsport som hade kommit, men det var så förbaskat kallt att jag gick in.

Som tur var så kollade jag på sidan gällande kvällens ringträning och såg att den var inställd.

Lite synd eftersom vi hade tänkt att bara ta Zlatan med oss i kväll och träna en halvtimme var.. men det får vi göra nästa gång.

Blev lite galet med middagen eftersom jag trodde vi skulle iväg och då hade jag bestämt att ta  snabbmat

 

Inget större fel på denna black/White med beasås och potatis kroketter.

Det enda som inte är bra är konsistensen.

Även denna kväll stänger jag bloggen tidigt.

Ia













Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards