Alla inlägg den 25 februari 2020

Av Rehn/Hornesjö - 25 februari 2020 08:44

 

Tisdag och rätt kallt ute.

Vaknade strax efter fem men höll mig kvar i sängen till klockan var kvart i sex, men sen gick det inte längre.

Lasse tog med sig killarna ut till sitt bygge och jag tog tjejerna på en promenad. .

När vi kom hem då fick de gå in och vila och jag bestämde mig för lite träning med Zlatan

 

Vilken skillnad det är att gå ut med Zlatan mot Z, han drar inte ett dugg utan går och nosar och undersöker marken i lugn takt.

Klockan 12 skulle jag bli hämtad av en bekant och så skulle vi åka till Södertälje för att kolla på en sak.

Det blev en härlig tripp i Södertälje och det var så mycket jag inte hade sett i alla dessa nya områden.

Hem igen vid 14,00 tiden och då kom pappa på besök.

Sen skulle vi som vanligt åka på ringträning med Zlatan på kvällen

Idag fick Lasse börja och sedan tog jag ca 10 minuter, mer klarar inte min kropp just nu. Sen fick Lasse forsätta.

Det gick bra mycket bättre idag än vad det har gjort de två första gångerna, men denna vecka har jag jobbat med honom mycket mer.  Men det är ju Lasse som jag jobba och inte jag.


Lite jobbigt med att inte alla fattar att är det träning så ska man hålla reda på sin hund och inte bara stå och snacka.. och alla som tycker att det är okej att släppa fram sina hundar hur som helst bara för att de är små är inte okej enligt mig.. jag är där för att jobba och inte leka.


Hem och kollade på Farmen och Auktionssomnar.

Sen som vanligt avslutade jag kvällen med Alla mot Alla.


Detta jäkla väderomslag gjorde min kropp illa.

Imorgon är en ny dag och jag får se vad natten ger för energi.

Ia






 
What do you want to do ?
New mail

Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards