Alla inlägg den 16 februari 2020

Av Rehn/Hornesjö - 16 februari 2020 12:48

 

Även denna dag var mina leder under all kritik.

Men något måste jag göra för att iallafall hålla igång värmen i händer och fötter då jag gav mig på att trimma Qling, eller i alla fall göra så mycket som det fanns ork till. Egentligen hade jag även planerat badning av i alla fall Z men det klarade inte kroppen av.

TVn bjöd även denna dag på på mycket skidåkning och skytte, så det blev att sitta stilla en hel del.

Känns inte alls bra att bara vara inne och inte göra någon nytta.

Får ta mig i kragen från och med i morgon och skita i värk och röra mig mer.

Blir väldigt jobbigt med all sport på TV

Mat skulle vi ha i alla fall och veckans matlista innehöll idag järpar.

Nu hade jag bara kalvfärs hemma, men vad gjorde det, nästan bättre än annan annan färs.

 


Gjorde rätten i slökokaren så järparna fick lagas länge i en blandning av tomater och grädde.

Blev som vanligt mustigt och gott.

Just nu är det Hamilton och mer händer det inte idag

I morgon är det vardag 

Ia



Presentation

Det ska vara gott att leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv gärna några rader när du har varit och hälsat på denna sida.

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards